Můj přítel XIAOMI MI BAND

28. 07. 2016 21:21:20
Je to můj nejlepší a nejmilejší přítel, sdílí se mnou den a noc, skutečně celých 24 hodin, prožívá se mnou všechny mé radosti a starosti, prostě všechny chvíle....i ty nejintimnější. Jeho celodenní fyzická přítomnost mě neobtěžuje
Je to můj nejlepší a nejmilejší přítel, sdílí se mnou den a noc, skutečně celých 24 hodin, prožívá se mnou všechny mé radosti a starosti, prostě všechny chvíle....i ty nejintimnější. Jeho celodenní fyzická přítomnost mě neobtěžuje,ba naopak . Nic po mě nechce, jen tiše naslouchá, přede si spokojeně jako kotě, a ještě mi pak namaluje spoustu barevných obrázků v pastelových barvách, vehnaných do grafů a sloupců, aby mi tak dal najevo, jak hodně jsem byla fit. Vedle hodinek Garmin, Suunto a moderních barevných fitness náramků působí tento náramek XIAOMI MI BAND opravdu jen a pouze jako náramek, připomínající svojí základní černostříbrnou kombinací kožené náramky, které již po několik desetiletí obdivují turisté na Karlově mostě a ve mně vždy probudí sentimentální vzpomínky na studentská léta prožitá v Praze. Vzala jsem MI BAND s sebou na prázdniny, aby mě doprovázel a sledoval každý můj krok, spánek, počet vyšlapaných pater,celkovou kondici, event. další parametry. Počítá kroky, dokonce i když couvám na plovárně u řeky J.Strausse, kde z vody vystupuje labutí rodinka, aby poobědvala trávu mezi rozprostřenými dekami. První jdoucí labuť nevím zda samec či samice nerespektuje hranice barevných obdélníků, vykračuje si směrem ke mně, ačkoli jejich hlavním hitem je zelená potrava. Pohled z polohy vleže na labutí peří ověšené kapkami vody překonal moji únavu a přinutil mého přítele XIAOMI MI BAND počítat kroky zpět a pokud by mezi monitorovanou aktivní energii byla zahrnut i výdej energie při stresové reakci, měla by naměřená aktivní energie v kilojoulech vysokou hodnotu. V rámci zlepšení kondice obvykle výtahy míjím s úsměvěm na rtech.Přemýšlím a nemohu si vzpomenout, kam jsem včera stoupala po schodech více než obvykle, neboť jsem trhla rekord v počtu vystoupaných pater, ačkoli jsem byla v přírodě. Nebyly to schody, ale kopec s kamenitým výstupem na vrchol. Mám tedy rekord ve vystoupaných patrech, který jen tak nepřekonám. Na mořském sytě zeleně zbarvením pobřeží, kde člověk neví, zda je stále na obyčejnému trávníku nebo již na volně navazujícím golfovém hřišti, které je evidentně oseté jinými trávními semeny, se moje aktivní energie rázem mění v klidouvou, neboť s respektem k zelenému mechovému koberci našlapuji velmi zlehka. Kromě kroků, pater, monitoruje i můj spánek, střídání fází rem a non rem, aby mi nakonec ráno ukázal, kolik hodin jsem skutečně tvrdě spala bez ohledu na změnu klimatu a změnu času při západu slunce a také polohu, ve které se oddávám spánku. Spím dokonce i v horním patře duble deckeru, do té doby, než při jízdě po venkovských silnicích mě vzbudí šlehající vodou ztěžklé a přerostlé větve narážející do předního skla, kde právě sedím a pospávám. Bohužel analýza spánku neproběhla, neb jsem spala vsedě a v app moje zdraví je spánek definován jako časový úsek, který člověk tráví v posteli. V místním supermarketu pak u pokladny při hledání pencí scanuji předloktí mladého muže s černým náramkem sedícího za pokladnou, ostentativně jsem si vyhrnula rukáv, aby bylo zřejmé, že jsme i přes kanál La Manche spřízněni přes XIAOMI MI BAND. Za věrné přátelství se svému celodennímu doprovodu odměním tím, že si jej ponechám jako doplněk večerní róby k monitoringu tanečního kroku.Černostříbrná varianta opticky nenarušuje celkový look černé večerní toalety a se zájmem upínám svůj zrak na zápěstí všech kolemtančících............ ....a na často kladenou otázku při návštěvách, tak jak jste se vyspali, odpovím vždy zcela upřímně, mám to přece podložené, děkuji za optání, můj XIAOMI MI BAND říká, že jsem dokonce 3 hodiny tvrdě spala !!
Autor: Iva Trdlicová | čtvrtek 28.7.2016 21:21 | karma článku: 14.62 | přečteno: 388x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Sport

Petr Těthal

Pavel Kousal – skrytý „poklad“, zatím jen v ELH?

Sparta letos naplňuje očekávání a její hráči taktéž. Mě asi nejvíc překvapil Pavel Kousal. A to svojí komplexností a vlivem na hru.

27.3.2024 v 14:37 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 47 | Diskuse

Petr Těthal

MS v ledním hokeji divize IIIA

V Kyrgyzstánu se konalo MS jedné z nižších divizí (divize IIIA), pojďme se na tento turnaj podívat malinko blíž.

19.3.2024 v 14:44 | Karma článku: 7.04 | Přečteno: 199 | Diskuse

Petr Mašín

Iron Dad – První nádech svobody

První kapitola mé cesty na dlouhý triatlonový závod, Iron Man. O mém bezstarostném dětství a prvním horském kole, díky kterému jsem pochopil, že v životě budu chtít dál a výš.

16.3.2024 v 15:29 | Karma článku: 10.38 | Přečteno: 136 | Diskuse

Milan Macho

Fotbalové nůžky se rozevírají

Budíček! Probuďme se ze snu, že se úroveň české fotbalové ligy nějak výrazně zvedla. Fakta z Evropské ligy: Liverpool – Sparta 11:2, AC Milán – Slavia 7:3. Smutný rezultát měření sil zástupců české ligy s anglickými a italskými.

15.3.2024 v 19:22 | Karma článku: 14.21 | Přečteno: 327 | Diskuse

Petr Těthal

Play-off, baráž, systém prolínání soutěží… Co je nejvíce fér?

V ELH započaly vyřazovací boje. A jako každý rok zároveň s nimi začala debata o tom, kolik týmů by mělo postoupit do play-off a samozřejmě se stočí i řeč na baráž. 100 lidí = 100 názorů. Tady je ten můj.

15.3.2024 v 13:35 | Karma článku: 5.13 | Přečteno: 148 | Diskuse
Počet článků 15 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 732

Založení blogu a čtení zajímavých nazorů jako příjemné zpestření pravidelného sledování idnes online.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...